![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
aseara mi s-a sedimentat o intrebare
![]() background: eu n-am ABS pe masina si am invatat asa: daca ma duc spre un obstacol si n-am cum sa ma opresc pina in el, frinez blana, blochez rotile, iau de volan (inainte sau dupa frinare), masina merge tiris dar cu rotile bracate, iar exact inainte de impact dau drumul la frina. in momentul ala masina se suceste destul de violent pe directia rotilor, si eviti obstacolul (bineinteles, daca deja a scazut destul viteza, ca daca vii ca migul... te prabusesti tot ca el). am aplicat asta mai ales pe zapada, pentru a evita bordurile cind nu-mi iesea un drift. bun, acum sa trecem la o masina cu ABS. am incercat aseara si n-am inteles nimic, cum fac sa evit un obstacol in care sigur as intra daca as merge drept si as frina la maxim ? nu simteam ca pot face nimic cu abs-ul... frinam tare, simteam cum imi intrerupe frina, aveam putina directie dar nu suficienta ca sa evit, nu puteam nici sa arunc masina cum faceam cu a mea... so, care e procedura corecta ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Asta inseamna 2 kestii:
- la viteze mari iti da un anumit control asupra masinii, care poate fi vital; nu uitati ca la 80 la ora de ex faci 22m/s; daca te apuci tu sa faci "pedale", pierzi f. mult timp si spatiu - la viteze mici trebe sa tii cont ca iti mareste distanta de franare si sa iei masuri: fie iti educi piciorul sa nu mai apese ca taranu ![]() Oricum, daca ABS-ul iti intra mai mult de o data pe zi, e o problema cu stilul de condus, poate ar trebui adaptat la masina si la oras.. Io ma simt f. in siguranta cu ABS-ul, mi se pare mult mai performant decat la un C4 din 2005 de ex (cu care am mers) "Rata de refresh" o estimez undeva la 10-12 impulsuri / secunda, fata de 4-6 cat e la C4.. si nu cred ca alte Reno-uri sau Ford-uri stau mai bine.. M-am obisnuit cu masina si cu ABS-ul si pot frana cu urlete de roti fara acesta sa intre in actiune.. e doar inca un feature pe care il folosesti sau nu, depinde (in imensa majoritate a cazurilor) de tine -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 12:12 PM |