![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
aseara mi s-a sedimentat o intrebare
![]() background: eu n-am ABS pe masina si am invatat asa: daca ma duc spre un obstacol si n-am cum sa ma opresc pina in el, frinez blana, blochez rotile, iau de volan (inainte sau dupa frinare), masina merge tiris dar cu rotile bracate, iar exact inainte de impact dau drumul la frina. in momentul ala masina se suceste destul de violent pe directia rotilor, si eviti obstacolul (bineinteles, daca deja a scazut destul viteza, ca daca vii ca migul... te prabusesti tot ca el). am aplicat asta mai ales pe zapada, pentru a evita bordurile cind nu-mi iesea un drift. bun, acum sa trecem la o masina cu ABS. am incercat aseara si n-am inteles nimic, cum fac sa evit un obstacol in care sigur as intra daca as merge drept si as frina la maxim ? nu simteam ca pot face nimic cu abs-ul... frinam tare, simteam cum imi intrerupe frina, aveam putina directie dar nu suficienta ca sa evit, nu puteam nici sa arunc masina cum faceam cu a mea... so, care e procedura corecta ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
parerea mea e ca abs sucks pe orice masina... este bun numai la viteze de peste 60 km/h
am mai observat ca difera foarte mult de la masina la masina, pe departe cel mai utilizabil mi s-a parut abs-ul pe mercedes care intr-un an de zile a intrat de cateva ori si numai pe zapada ca sa nu mai spun ca sub 20km/h abs-ul iti mareste vizibil distanta de franare chiar daca iti lasa un anumit control asupra directiei. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd August 2025 - 05:02 PM |