![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ieri am fost la R.A.R. si-am facut ITP-ul. No problems there, mi-au atras atentia la un rulment pe spate si un furtun de la frana, tot pe spate, care cica nu-i chiar in mintile lui.
Pentru omologare, am completat o cerere, am platit si o taxa de 508 lei (pe langa cea de itp de ~170 lei) si-am plecat linistit cu speranta ca oficiul de la Bucuresti imi va da un raspuns favorabil. Din pacate n-au facut-o. Tot ieri m-a sunat dl inginer de la RAR si m-a informat ca nu mi-a fost aprobata cererea. Motorul (M20B20) n-are trecuta o serie/tip pe el. Poate fi si 2.8 din ce stiu ei, asa ca nu se poate omologa. Cer un sfat: s-o dau ori s-o tin? Incerc sa-mi pun si eu in ordine ideile, ieri efectiv o luasem razna. De la RAR mi s-a spus ca trebuie sa-i pun alt motor cu acelasi cod, ca sa pot sa-l omologhez. Adica sa-mi vand M20-ul si sa-i trantesc altceva in loc. Desi mi-e ciuda, ca M20-ul asta-i bun si merge foarte bine. La noxe-i in ordine, nu scoate fum deloc, nu papa ulei, chiar e in mintile lui. Afara de vasc, care-i "pe direct". Cum in momentul asta nici nu stau asa bine cu banii, ar trebui sa-l dau la schimb cu o diferenta, ca sa pot sa platesc si schimbarea lui. Poate in Bucuresti era mai simplu si mai usor de facut asa un schimb, dar aici in Iasi nu stiu cat de repede/usor am sa pot sa fac operatiunea asta. Acu' intervin si banii care deja i-am bagat in masina. Parca n-as vrea sa-i pierd, ca masina merge bine. Crucea cardanica mai tre' s-o schimb, ambreiajul, rulmentii pe spate si-un furtun. Nu-i chiar grav. Mai e si faptul ca totusi e masina mea. Cat am chinuit-o si parca tot n-as vrea s-o dau. In acelasi timp ma scoate din pepeni de cazan vechi care este. Daca o dezmembrez D-zeu doar stie cati bani as mai scoate din ea, poate doar daca o ia cineva s-o repuna pe strazi - sa-i schimbe altul motorul? Iar la final pun o intrebare: unde se termina pasiunea si unde incepe nebunia? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Pretul de 1200 ron e pentru motor fara radiator - adica minus 300 ron, si fara instalatie electrica implicit fara calculatoare. Si fara cutie - e automata, dar sunt dispusi sa mi-o vanda.
In concluzie, pica si varianta asta. Daca vedeti pe undeva un M10, ori doar auziti ca s-ar putea pe undeva vinde, schimba, orice, da-ti-mi de stire va rog. Ori varianta 2: daca vrea cineva un e30 cu tabla ok, il schimb pe ceva mai vechi, chiar diesel, dar sa fie ok la acte. Chiar si e28, nu doar e21. Poate fi si mancat de rugina, nu ma deranjeaza. This post has been edited by xox: Nov 12 2012, 03:26 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pretul de 1200 ron e pentru motor fara radiator - adica minus 300 ron, si fara instalatie electrica implicit fara calculatoare. Si fara cutie - e automata, dar sunt dispusi sa mi-o vanda. In concluzie, pica si varianta asta. Daca vedeti pe undeva un M10, ori doar auziti ca s-ar putea pe undeva vinde, schimba, orice, da-ti-mi de stire va rog. Ori varianta 2: daca vrea cineva un e30 cu tabla ok, il schimb pe ceva mai vechi, chiar diesel, dar sa fie ok la acte. Chiar si e28, nu doar e21. Poate fi si mancat de rugina, nu ma deranjeaza. daca il dai in rate il iau eu ![]() acum serios se mai gaseste un M10 ,doar trebuie sa ai rabdare ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
daca il dai in rate il iau eu ![]() Oficial, de azi am ramas fara bani ![]() Daca o vrei, no problem. Eu pana la primavara nu prea mai am ce-i face, poate sa iau motorul de la Lucian daca se hotaraste la un schimb... @bart: da, Registrul Auto Roman nu accepta sa pui pe o masina veche motor mai nou, nu stiu din ce cauza. Nu mi-au acceptat nici E1 nici E2. Niste oameni deosebiti, cu niste legi deosebite. PS: Oare nu s-ar putea rezolva in Bucuresti omologarea M20-ului? Are idee cineva? Decat sa ma chinui cu schimbat motoare mai bine strang bani si-o duc in capitala pe platforma ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 08:28 PM |