![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ieri am fost la R.A.R. si-am facut ITP-ul. No problems there, mi-au atras atentia la un rulment pe spate si un furtun de la frana, tot pe spate, care cica nu-i chiar in mintile lui.
Pentru omologare, am completat o cerere, am platit si o taxa de 508 lei (pe langa cea de itp de ~170 lei) si-am plecat linistit cu speranta ca oficiul de la Bucuresti imi va da un raspuns favorabil. Din pacate n-au facut-o. Tot ieri m-a sunat dl inginer de la RAR si m-a informat ca nu mi-a fost aprobata cererea. Motorul (M20B20) n-are trecuta o serie/tip pe el. Poate fi si 2.8 din ce stiu ei, asa ca nu se poate omologa. Cer un sfat: s-o dau ori s-o tin? Incerc sa-mi pun si eu in ordine ideile, ieri efectiv o luasem razna. De la RAR mi s-a spus ca trebuie sa-i pun alt motor cu acelasi cod, ca sa pot sa-l omologhez. Adica sa-mi vand M20-ul si sa-i trantesc altceva in loc. Desi mi-e ciuda, ca M20-ul asta-i bun si merge foarte bine. La noxe-i in ordine, nu scoate fum deloc, nu papa ulei, chiar e in mintile lui. Afara de vasc, care-i "pe direct". Cum in momentul asta nici nu stau asa bine cu banii, ar trebui sa-l dau la schimb cu o diferenta, ca sa pot sa platesc si schimbarea lui. Poate in Bucuresti era mai simplu si mai usor de facut asa un schimb, dar aici in Iasi nu stiu cat de repede/usor am sa pot sa fac operatiunea asta. Acu' intervin si banii care deja i-am bagat in masina. Parca n-as vrea sa-i pierd, ca masina merge bine. Crucea cardanica mai tre' s-o schimb, ambreiajul, rulmentii pe spate si-un furtun. Nu-i chiar grav. Mai e si faptul ca totusi e masina mea. Cat am chinuit-o si parca tot n-as vrea s-o dau. In acelasi timp ma scoate din pepeni de cazan vechi care este. Daca o dezmembrez D-zeu doar stie cati bani as mai scoate din ea, poate doar daca o ia cineva s-o repuna pe strazi - sa-i schimbe altul motorul? Iar la final pun o intrebare: unde se termina pasiunea si unde incepe nebunia? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
a fost carburatie, acum e jeg-tronik. tremura la relanti pana se incalzeste (ca si m20-ul j-tronik) dupa care merge ceas. bate un tachet ca nebunu, consuma 7.5 mers constant 100-110km/h
Nu vrei un 2.5? ![]() Cam glumesc, parca n-as renunta nici la el ca merge bine. nu ma bag, ca are probleme cu avansul ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 01:50 PM |