![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Suna dubios titlul dar altceva nu mi-a venit in cap.So aveam in gand ca peste vreo 2 ani sa iau un BMW mai nou pana atunci ma pun la punct si cu banii.Nu mica mi-as fost mirarea cand am inceput sa caut variante.O buna parte din motorizarile BMW de astazi au probleme-mai mari sau ai mici.Sa incepem:
N42/N43 scurgeri ulei probleme cu distributia si intinzatorul de la distributie oricum nu erau in targetul meu dar asa ca idee N54- celebrul 3 litri biturbo probleme cu pompa de combustibil si ceva probleme la turbine N52- spre susprinderea mea am inteles ca sunt probleme cu tachetii hidraulici asta la benzina La dizel situatia e destul de grava desi din nou nu se afla pe lista mea Avem celebrul model N47 care are destul de multe cazuri de distributie rupta mai nou se aud cazuri si de M57 cu distributia rupta-desi aici nu cred ca e ceva grav.Intrebarea ar fi:ce model BMW v-ati cumpara din cele noi avand un buget de max15.000 euo ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
singurul model vechi care a rezistat si rezista este E30 datorita faptului ca pe acea masina se poate pune practic orice motor iar M20-urile de serie pot fi modificate fara mari probleme,de asemenea swap-ul cu M50 urmat de adaugarea turbo e ceva comun.Cu toate acestea usor usor moare si E30-ul.Sincer sunt ingrozit de multitudinea de sisteme electronice si de faptul ca noile motoare au devenit din ce in ce mai complicate.Lecturarea unui manual de reparatii de E46 si indeosebi la partea de "soft" poate da mari batai de cap
![]() This post has been edited by alex230ro: Nov 7 2012, 09:29 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:40 PM |