![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Suna dubios titlul dar altceva nu mi-a venit in cap.So aveam in gand ca peste vreo 2 ani sa iau un BMW mai nou pana atunci ma pun la punct si cu banii.Nu mica mi-as fost mirarea cand am inceput sa caut variante.O buna parte din motorizarile BMW de astazi au probleme-mai mari sau ai mici.Sa incepem:
N42/N43 scurgeri ulei probleme cu distributia si intinzatorul de la distributie oricum nu erau in targetul meu dar asa ca idee N54- celebrul 3 litri biturbo probleme cu pompa de combustibil si ceva probleme la turbine N52- spre susprinderea mea am inteles ca sunt probleme cu tachetii hidraulici asta la benzina La dizel situatia e destul de grava desi din nou nu se afla pe lista mea Avem celebrul model N47 care are destul de multe cazuri de distributie rupta mai nou se aud cazuri si de M57 cu distributia rupta-desi aici nu cred ca e ceva grav.Intrebarea ar fi:ce model BMW v-ati cumpara din cele noi avand un buget de max15.000 euo ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Da,am analizat si eu serie 1 ala chiar ieri m-am uitat pe mobile.ro ,sincer ca si dinamica imi face cu ochiul + ca masina ar fi usoara dupa standardele actuale-practic are aceasi greutate ca si compactul meu.Pretul este mare de nou sa vede peste 2 ani cat va ajunge sh,prevad un pret relativ decent desi serie 1 are cea mai mica depreciere la BMW daca nu ma insel.Legat de N20 sunt curios de fiabilitatea lui in timp(probabil mult inferioara lui M30).
PS:singura versiune ok a lui 125i este cea cu M pachet http://cautare.mobile.ro/automobile-anuntu...amp;tabNumber=2 daca ar fi sa iau as incerca sa iau un model cat mai simplu-ca si dotari probabil ca as lua doar AC automat si scaune sport incalzite. BMW-urile vechi ofera in principiu placerea condusului care nu mai este chiar asta de prezenta la noile modele.ma rog e mult de discutat in privinta asta. PS:interesant e cum la aceasi greutate si aceasi puterie 125i e mai rapid,probabil pierderile in transmisie sunt mai mici ,aerodinamica,etajarea cutiei.. This post has been edited by alex230ro: Nov 6 2012, 10:00 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
interesant e cum la aceasi greutate si aceasi puterie 125i e mai rapid,probabil pierderile in transmisie sunt mai mici ,aerodinamica,etajarea cutiei.. Aerodinamica este un factor important la viteze mari (si implicit la viteza maxima atinsa). Eu cred ca principalul motiv pentru care 125i este semnificativ mai rapid decat 535i il reprezinta curba cuplului motor. Ca regula (empirica), cu cat este mai mare aria dintre curba cuplului motor si axa Ox a graficului respectiv, cu atat masina va accelera mai repede. In cazul lui N20, cuplul are un platou de 310 Nm intre 1350 si 4500 rpm, pe cand la M30 are doar un varf de 310 Nm la 4000 rpm. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 01:16 PM |