![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
aseara mi s-a sedimentat o intrebare
![]() background: eu n-am ABS pe masina si am invatat asa: daca ma duc spre un obstacol si n-am cum sa ma opresc pina in el, frinez blana, blochez rotile, iau de volan (inainte sau dupa frinare), masina merge tiris dar cu rotile bracate, iar exact inainte de impact dau drumul la frina. in momentul ala masina se suceste destul de violent pe directia rotilor, si eviti obstacolul (bineinteles, daca deja a scazut destul viteza, ca daca vii ca migul... te prabusesti tot ca el). am aplicat asta mai ales pe zapada, pentru a evita bordurile cind nu-mi iesea un drift. bun, acum sa trecem la o masina cu ABS. am incercat aseara si n-am inteles nimic, cum fac sa evit un obstacol in care sigur as intra daca as merge drept si as frina la maxim ? nu simteam ca pot face nimic cu abs-ul... frinam tare, simteam cum imi intrerupe frina, aveam putina directie dar nu suficienta ca sa evit, nu puteam nici sa arunc masina cum faceam cu a mea... so, care e procedura corecta ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Sorin) oricum abs de pe e30 e foarte slab Asa este. Primele generatii de ABS au fost destul de slabe ca performante. Am auzit de posesori de E28 care dezactiveaza ABS-ul; prefera sa controleze masina "manual".
O statistica de acum vreo 4 ani arata ca nu exista nici o deosebire in ceea ce priveste rata (repet, statistica) accidentelor grave, intre masinile cu ABS si cele fara ABS. Accidente grave = cele soldate cu morti si raniti. Altfel spus, a avea ABS pe masina este posibil sa te salveze din cateva accidente usoare. Dar e improbabil sa te salveze dintr-un accident grav. Mai repet inca o data, statistic. Stiti cum e cu statistica ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd August 2025 - 04:20 PM |