![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
azi de dimineatza stergatoarele erau inghetate pe parbriz si PORNITE (pe viteza cea mai mica).
am pornit motorul si am oesit sa curat zapada/gheatza de pe masina. dupa minute bune, cand ventilatia a reusit sa dezghete parbrizul stergatoarele au facut o tura. am intrat repede in masina si le-am oprit si evident ca era miros de motor incins. aparent asta e singura problema deocamdata. credeti ca motorasul ala a avut de suferit sau doar s-a incalzit "putin"? de ce oare nu s-a ars siguranta? inca o ciudatenie: inainte de "incident" stergatoarele mele mergeau foarte greu pe geamul uscat (mai incet decat mi se parea mie normal). acum merg asha cum ar trebui, adica mai repede. oare de ce? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Asa mi s-a intamplat mie acum vreo 4 ani. Aveam prelata pe masina acoperita de tone de zapada, am pornit motorul cat am dat zapada si dupa ce l-am pornit din greseala am atins maneta de la stergatoare. Au facut vreo 7cm din cursa dupa care s-au oprit din cauza greutatii zapezii si tot asa a inceput sa miroasa a incins rau de tot. Am oprit masina, am eliberat parbrizul, am pus din nou contacul ca sa-si termine tura si cu asta basta, n-au absolut nimic de suferit deci stai fara grija.
Siguranta nu avea de ce sa se arda pentru ca nu a aparut o supratensiune in retea. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 06:53 PM |