![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ieri am fost la R.A.R. si-am facut ITP-ul. No problems there, mi-au atras atentia la un rulment pe spate si un furtun de la frana, tot pe spate, care cica nu-i chiar in mintile lui.
Pentru omologare, am completat o cerere, am platit si o taxa de 508 lei (pe langa cea de itp de ~170 lei) si-am plecat linistit cu speranta ca oficiul de la Bucuresti imi va da un raspuns favorabil. Din pacate n-au facut-o. Tot ieri m-a sunat dl inginer de la RAR si m-a informat ca nu mi-a fost aprobata cererea. Motorul (M20B20) n-are trecuta o serie/tip pe el. Poate fi si 2.8 din ce stiu ei, asa ca nu se poate omologa. Cer un sfat: s-o dau ori s-o tin? Incerc sa-mi pun si eu in ordine ideile, ieri efectiv o luasem razna. De la RAR mi s-a spus ca trebuie sa-i pun alt motor cu acelasi cod, ca sa pot sa-l omologhez. Adica sa-mi vand M20-ul si sa-i trantesc altceva in loc. Desi mi-e ciuda, ca M20-ul asta-i bun si merge foarte bine. La noxe-i in ordine, nu scoate fum deloc, nu papa ulei, chiar e in mintile lui. Afara de vasc, care-i "pe direct". Cum in momentul asta nici nu stau asa bine cu banii, ar trebui sa-l dau la schimb cu o diferenta, ca sa pot sa platesc si schimbarea lui. Poate in Bucuresti era mai simplu si mai usor de facut asa un schimb, dar aici in Iasi nu stiu cat de repede/usor am sa pot sa fac operatiunea asta. Acu' intervin si banii care deja i-am bagat in masina. Parca n-as vrea sa-i pierd, ca masina merge bine. Crucea cardanica mai tre' s-o schimb, ambreiajul, rulmentii pe spate si-un furtun. Nu-i chiar grav. Mai e si faptul ca totusi e masina mea. Cat am chinuit-o si parca tot n-as vrea s-o dau. In acelasi timp ma scoate din pepeni de cazan vechi care este. Daca o dezmembrez D-zeu doar stie cati bani as mai scoate din ea, poate doar daca o ia cineva s-o repuna pe strazi - sa-i schimbe altul motorul? Iar la final pun o intrebare: unde se termina pasiunea si unde incepe nebunia? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
am ajuns si eu azi pe mana celor de la rar.m-am dus degeaba.nu mai pot trece de rar in veci cu masina.nu stiu ce motor sa imi treaca in carte.au dat-o la intors ca blocul e din 81,chiuloasa din 85,in loc de carburator are injectie,ba ca calculatorul si debitmetrul sunt de 2,3 si blocul de 2.0 si nu stiu ce sa imi faca.si tot asa.m-au trimis in grivita ca ei nu pot omologa asa ceva.
asta dupa ce am stat ca un bou o zi intreaga si am intrat de 3 ori la comisia mixta unde mi-au belit si zgariat toata masina si tot compartimentul motor.asta dupa ce m-au invitat respectuos sa ies afara. cand am intrat pe linia de itp deja nu mai muncea nimeni prin hala.toti inginerii erau langa masina mea si isi dadeau cu parerea. concluzie:daca vreau sa trec de rar trebuie sa le duc un dosar de hartii care nu am de unde sa le iau. 1.declaratie notariala ca am luat masina cu seria motor corodata si ilizibila. 2.factura de montaj motor in service autorizat sa schimbe motoare de bmw. 3.sa ma duc in grivita cu ele sa vad ce zic si aia de acolo. 4.factura de reparatie lonjeron si contraaripa dreapta in service autorizat de rar sa execute reparatii la structura de rezistenta. 5.dupa ce fac rost de astea ma duc la voluntari unde mai pierd cateva zile sa ma frece iar cu toate comisiile mixte si cu toti specialistii lor. asa ca...............la noi nu e asa usor sa faci ceva. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 11:07 PM |