![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am gasit un articol in care se povestea despre nu stiu ce bazaconie de special tool pentru "alinierea transmisiei". e vorba de schimbarea flansei sau a rulmentului de cardan, si montarea corecta dupa aceea.
stie cineva ceva despre asta ? revin si cu o poza cu special tool-ul imediat. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Ideea este ca centrul flansei de iesire din cutia de viteze, centrul rulmentului de la mijlocul cardanului si centrul flansei de intrare in diferential sa fie pe aceeasi dreapta (coliniare).
Daca nu sunt, cuplajele cardanului si rulmentul central sunt supuse la efort permanent - deci uzura prematura si vibratii. In manualul Bentley pentru E28 era descrisa o procedura de aliniere. Cam empirica procedura (mi-a lasat impresia ca precizia ei este slaba), dar totusi trebuie tinut cont de ea. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 02:57 PM |