![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in sfirsit am identificat problema, adica manifestarea ei: daca frinez normal, totul e ok; daca frinez usor, pedala se duce incet in jos pina ajunge in podea. nu am scurgeri de lichid.
ce trebuie sa ma pregatesc sa cumpar ? majoritatea mecanicilor pe care i-am intrebat mi-au zis ca ei nu schimba garnituri in pompa centrala, ci doar pompa cu totul. acolo e buba ? altundeva ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (jaffar) stau si ma intreb daca nu cumva am stricat vreo garnitura cind am facut aerisirea prin metoda "cu 2 oameni", ca am pedalat ceva (tot mi se parea ca e ceva in neregula).
Recomandarea, atunci cand faci aerisirea prin pomparea pedalei de frana, la o masina relativ veche, este ca sa nu pompezi pana la capatul cursei, ci doar pe portiunea pe care s-ar deplasa pedala daca circuitul ar fi in stare normala. Poti pune un "limitator" sub pedala (cum ar fi o caramida...) Ideea este ca, dupa ani si ani de functionare, pe interiorul cilindrului de frana s-a format o suprafata "de lucru", pe acea portiune pe care se deplaseaza in mod normal pistonasul cu garnituri. Cand pompezi pana la capat, treci de suprafata de lucru iar garniturile intra intr-o zona in care interiorul cilindrului este mai rugos (posibil corodat, ruginit, sau chiar exista o "buza" la marginea suprafetei de lucru). Consecinta este uzura rapida a garniturilor de frana. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:03 PM |