IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme cu frina
Guest_jaffar_*
post Feb 13 2006, 01:51 PM
Post #1





Guests






in sfirsit am identificat problema, adica manifestarea ei: daca frinez normal, totul e ok; daca frinez usor, pedala se duce incet in jos pina ajunge in podea. nu am scurgeri de lichid.

ce trebuie sa ma pregatesc sa cumpar ? majoritatea mecanicilor pe care i-am intrebat mi-au zis ca ei nu schimba garnituri in pompa centrala, ci doar pompa cu totul. acolo e buba ? altundeva ?

multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Robert
post Feb 14 2006, 09:48 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (jaffar)
stau si ma intreb daca nu cumva am stricat vreo garnitura cind am facut aerisirea prin metoda "cu 2 oameni", ca am pedalat ceva (tot mi se parea ca e ceva in neregula).

Recomandarea, atunci cand faci aerisirea prin pomparea pedalei de frana, la o masina relativ veche, este ca sa nu pompezi pana la capatul cursei, ci doar pe portiunea pe care s-ar deplasa pedala daca circuitul ar fi in stare normala. Poti pune un "limitator" sub pedala (cum ar fi o caramida...)

Ideea este ca, dupa ani si ani de functionare, pe interiorul cilindrului de frana s-a format o suprafata "de lucru", pe acea portiune pe care se deplaseaza in mod normal pistonasul cu garnituri. Cand pompezi pana la capat, treci de suprafata de lucru iar garniturile intra intr-o zona in care interiorul cilindrului este mai rugos (posibil corodat, ruginit, sau chiar exista o "buza" la marginea suprafetei de lucru). Consecinta este uzura rapida a garniturilor de frana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:03 PM