![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?
ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ? sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (alex230ro) ideea este cata putere s-ar castiga de banii astia Schimband doar axa cu came, fara alte modificari, nu cred ca treci de +15CP. Parerea mea este ca nu merita, mai ales ca motorul are ceva uzura acumulata.
Acei cateva sute de Euro pot fi folositi in alte directii (de exemplu: sa intineresti suspensia, pneuri mai bune, inlocuirea unor componente critice de la motor care sunt uzate, etc.), cu rezultate mult mai palpabile. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:03 PM |