Apr 25 2012, 09:07 AM
			
				 Post
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 21-January 11 Member No.: 4,631 Car: e21 Engine: M10 1.8 90CP  | 
       
			
			 
				Salut am si eu o mica problema...recent pe rechin am urcat un 2.5 12v motronic.....si sonda lambda de pe evacuare are 3 papuci iar mufa de la instalatia motorului are 4 .... 
			
			Are cineva idee cum vin?? Si ar mai fi ceva...la un moment dat motorul isi ia, la relanti, un mers galopat ....m-am uitat la toate furtunasele de vaccum si sunt ok ...ceva idei?? --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  May 2 2012, 01:22 PM
			
				 Post
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 21-January 11 Member No.: 4,631 Car: e21 Engine: M10 1.8 90CP  | 
       
			
			 
				un radiator de 323 320 nush exact pe ce modele a fsot pus...dar dinala pentru 6 cilindri care intra in trager are cineva?? 
			
			de umblat nu am umblat in debitmetru si momentan am lasat balta si sonda lambda....incepand lucrul la suspensie....intarit amortizoare si intarit arcuri si compresat...masini stand pe butuci de lemn:D se odihneste dupa un weekend de '''fum'' sa zic asa..... --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 razvan2001   m20b25   Apr 25 2012, 09:07 AM
 
 lucian   cauta sonda lambda sa se potriveasca cu instalatia...   Apr 25 2012, 06:53 PM
 
 razvan2001   QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 07:53 PM) ca...   Apr 25 2012, 08:36 PM
 
 razvan2001   la debitmetru ce sa verific ca e sigilat...??   Apr 26 2012, 01:54 PM
 
 Adrian Pintea   daca e desigilat si mai bine te uiti la rezistenta...   Apr 27 2012, 01:05 PM![]() ![]()  | 
	
 
  | 
		Lo-Fi Version | Time is now: 4th November 2025 - 03:10 AM |