Help - Search - Members - Calendar
Full Version: m20b25
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E21
razvan2001
Salut am si eu o mica problema...recent pe rechin am urcat un 2.5 12v motronic.....si sonda lambda de pe evacuare are 3 papuci iar mufa de la instalatia motorului are 4 ....
Are cineva idee cum vin??
Si ar mai fi ceva...la un moment dat motorul isi ia, la relanti, un mers galopat ....m-am uitat la toate furtunasele de vaccum si sunt ok ...ceva idei??
lucian
cauta sonda lambda sa se potriveasca cu instalatia motorului. tu ai luat motorul si ai lasat sonda pe masina donatoare?
verifica si debitmetrul.
razvan2001
QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 07:53 PM) *
cauta sonda lambda sa se potriveasca cu instalatia motorului. tu ai luat motorul si ai lasat sonda pe masina donatoare?
verifica si debitmetrul.

motorul a fost luat cu tot cu evacuare ....dar baiatu care l.a avut inainte nu a mai cuplat sonda ca era firu prea scurt ca a facut evacuare din inox si nu a mai venit la aceeasi lungime.....
razvan2001
la debitmetru ce sa verific ca e sigilat...??
Adrian Pintea
daca e desigilat si mai bine te uiti la rezistenta de carbon sa nu aibe santuri adanci.
si daca e sigilat sa te uiti daca lipirea pare facuta de fabrica, ca sunt multi care le vand umblate in ele si le lipesc capacele de nici nu iti dai seama ca a fost desfacut
razvan2001
un radiator de 323 320 nush exact pe ce modele a fsot pus...dar dinala pentru 6 cilindri care intra in trager are cineva??

de umblat nu am umblat in debitmetru si momentan am lasat balta si sonda lambda....incepand lucrul la suspensie....intarit amortizoare si intarit arcuri si compresat...masini stand pe butuci de lemn:D
se odihneste dupa un weekend de '''fum'' sa zic asa.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.