Apr 25 2012, 09:07 AM
Post
#1
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 21-January 11 Member No.: 4,631 Car: e21 Engine: M10 1.8 90CP |
Salut am si eu o mica problema...recent pe rechin am urcat un 2.5 12v motronic.....si sonda lambda de pe evacuare are 3 papuci iar mufa de la instalatia motorului are 4 ....
Are cineva idee cum vin?? Si ar mai fi ceva...la un moment dat motorul isi ia, la relanti, un mers galopat ....m-am uitat la toate furtunasele de vaccum si sunt ok ...ceva idei?? -------------------- |
|
|
|
![]() |
Apr 25 2012, 06:53 PM
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
cauta sonda lambda sa se potriveasca cu instalatia motorului. tu ai luat motorul si ai lasat sonda pe masina donatoare?
verifica si debitmetrul. |
|
|
|
razvan2001 m20b25 Apr 25 2012, 09:07 AM
razvan2001 QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 07:53 PM) ca... Apr 25 2012, 08:36 PM
razvan2001 la debitmetru ce sa verific ca e sigilat...?? Apr 26 2012, 01:54 PM
Adrian Pintea daca e desigilat si mai bine te uiti la rezistenta... Apr 27 2012, 01:05 PM
razvan2001 un radiator de 323 320 nush exact pe ce modele a f... May 2 2012, 01:22 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd November 2025 - 03:55 PM |