![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
m-a mancat in c__ sa schimb capacul de la delcou. de aici au aparut problemele. merge in 3, detoneaza in toba. delcou nou pus, fise noi, bujii njk de 6-7k. le-am curatat facut distanta 0.9. nu stiu unde sa mai verific. ordinea aprinderii e 1342. daca pun fisele in ordinea 1234 porneste si merge la fel. de pornit porneste f. usor numai ca merge in 3, trepideaza motorul si in sarcina merge lesinata. ar mai fi de schimbat bobina, calculator, injectoare sau masina cu tot. ma mai gandesc la distributie-sa fi sarit de la punc? astept niste sugestii. era sa uit: m10 de 1.8 l-jetronic
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
incearca sa muti fisele intre ele.mai demult am facut asa la dacie.in loc sa o trag la punct pe 1 am tras-0 pe 4 si nu stiam de ce nu merge.de pornit pornea dar mergea haotic..
la pistonul 1 pui fisa 4 de pe capac si invers. si la e 12 era sa il pun pe 6 in loc de 1.noroc ca nu aveam pus capacul la tacheti si mi-am dat repede seama -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Bine ca nu aveti ceva V12
![]() cum se face empiric punerea la punct? aduci piston 1 la punctul mort superior si luleaua sa fie pe fisa 1, nu? sunt repere pe bloc sau pe rotor ca sa aliniezi perfect? sau trebuie luat de la 0 distributia? aliniate semnele volanta-axa cu came? Pe fulie fata trebuie sa fie un semn. Daca nu, e la gaura aia la cutie de viteze pe volanta spate. Punct mort superior nu e destul, trebuie sa fie si in curs de compresie (supape inchise). Apoi ca delcou, sa fie lulea spre fisa / marcaj de cilindru 1. La cele cu platine e usor de pozitionat, cu un bec de control. La cele electronice, nu stiu, poate e cu trial and error un pic pana o ia. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Bine ca nu aveti ceva V12 ![]() cum se face empiric punerea la punct? aduci piston 1 la punctul mort superior si luleaua sa fie pe fisa 1, nu? sunt repere pe bloc sau pe rotor ca sa aliniezi perfect? sau trebuie luat de la 0 distributia? aliniate semnele volanta-axa cu came? Pe fulie fata trebuie sa fie un semn. Daca nu, e la gaura aia la cutie de viteze pe volanta spate. Punct mort superior nu e destul, trebuie sa fie si in curs de compresie (supape inchise). Apoi ca delcou, sa fie lulea spre fisa / marcaj de cilindru 1. La cele cu platine e usor de pozitionat, cu un bec de control. La cele electronice, nu stiu, poate e cu trial and error un pic pana o ia. eu am acos bujiile si am lasat doar la 1 bujia neinfiletata. am dat scurt la automat de mai multe ori pana a aruncat bujia. am considerata ca acolo e piston la punct mort superior. gaura de care zici exista. ce fac? ma uit prin ea ca prin gaura cheii? ![]() cel mai bine ptr tine acum e sa dai capacul la tacheti jos.daca ai OT pe fulie tragi motorul la OT si verifici sa ai tachetii liberi pe pistonul 1.dupa aia pui iar delcoul la loc.la pistonul 1 trebuie sa ai o mica crestatura in corpul delcoului.potrivesti luleaua ca sa cada pe centru cu crestatura de pe delco. capacul e bine sa il dai ca sa fii sigur.pistonul 1 la punctul mort superior vine o data la 2 ture comlete de vibrochen.deaia zic ca e posibil sa fie pusa aprinderea pe 4. sper ca ai inteles.explic cam urat. ![]() [attachment=36531:Fotografie0325.jpg] uite ot la e 12 am OT doar la numar Cosmine tata. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:43 AM |