![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ce sa spun.. E un ursulet simplu, fara modificari, pe carburatie. Lucian m-a ajutat s-o cumpar, si nu-mi pare rau. Recunosc am vrut s-o vand de cateva ori, la modul ca mi-a trecut prin cap ideea, dar de fiecare data cand ma urc la volan ma simt bine. Imi place pisica arata intr-un fel, dar interiorul.. pana la urma eu o conduc nu ma uit la ea. Iar interiorul ursului imi place. Asa vechi cum e.
Masina asta nu va vedea praguri, spoilere sau kituri m-tech. Urmeaza sa-i dau jos eleronul de nova de pe portbagaj, imediat cum am sa gasesc o solutie sa-i acopar gaurile. Imi place cum a iesit din fabrica, singurele modificari voi cobori masina 5-10 cm pe arcuri sport eventual am sa-i schimb jantele. In plan e si vopsitoria si facuta tinichigeria. Pana atunci insa vreau sa mearga impecabil, sa nu huruie, sa nu troncane si asa mai departe. Posibil sa-i pun un kit de injectie, daca am sa gasesc si un debitmetru pe undeva. Imi place mult carburatia dar modelul care-l am acum pierburg e cam pretentios si isi arata varsta. In final, e masina mea, singura, merg zi de zi cu ea si o iubesc asa cum e. Multi imi spun sa-mi iau golf, fiat sau mai stiu eu ce. Nu ma intereseaza, iubesc BMW-urile de cand eram pustan si mancam gume turbo. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
da,naspa rau cu vascul sudat,stiu cand a taiat capota lui MeHigh si faza cea mai interesanta e ca se umbla la motor,fusese turat cu mana de la clapeta si cand a sarit elicea tocmai fusese lasata capota jos,noroc maxim,altfel spinteca ceva capete pe acolo,la un amic la Calinesti unde s-a intamplat
referitor la desfacerea vascului,am vrut sa il dau jos la e34 sa il ung un pic ca pe viitor sa pot umbla ok la el,si e bocna,am batut si tot batut in cheie,si nu e virgin,anu trecut a fost pompa de apa schimbata deci nu trebuia sa fie asa sudat de vreme..o sa mai incerc,sa mai tensionez cureaua de la alternator ca sa opuna mai multa rezistenta fulia ,nu?ca asa se cam invarte cu tot -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
referitor la desfacerea vascului,am vrut sa il dau jos la e34 sa il ung un pic ca pe viitor sa pot umbla ok la el,si e bocna,am batut si tot batut in cheie,si nu e virgin,anu trecut a fost pompa de apa schimbata Stii ca la piulita de la vasc filetul e pe invers, da? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 08:12 PM |