![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ce sa spun.. E un ursulet simplu, fara modificari, pe carburatie. Lucian m-a ajutat s-o cumpar, si nu-mi pare rau. Recunosc am vrut s-o vand de cateva ori, la modul ca mi-a trecut prin cap ideea, dar de fiecare data cand ma urc la volan ma simt bine. Imi place pisica arata intr-un fel, dar interiorul.. pana la urma eu o conduc nu ma uit la ea. Iar interiorul ursului imi place. Asa vechi cum e.
Masina asta nu va vedea praguri, spoilere sau kituri m-tech. Urmeaza sa-i dau jos eleronul de nova de pe portbagaj, imediat cum am sa gasesc o solutie sa-i acopar gaurile. Imi place cum a iesit din fabrica, singurele modificari voi cobori masina 5-10 cm pe arcuri sport eventual am sa-i schimb jantele. In plan e si vopsitoria si facuta tinichigeria. Pana atunci insa vreau sa mearga impecabil, sa nu huruie, sa nu troncane si asa mai departe. Posibil sa-i pun un kit de injectie, daca am sa gasesc si un debitmetru pe undeva. Imi place mult carburatia dar modelul care-l am acum pierburg e cam pretentios si isi arata varsta. In final, e masina mea, singura, merg zi de zi cu ea si o iubesc asa cum e. Multi imi spun sa-mi iau golf, fiat sau mai stiu eu ce. Nu ma intereseaza, iubesc BMW-urile de cand eram pustan si mancam gume turbo. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu la un moment dat am sudat vascul primului E28. E adevarat, sudura acolo nu prea tine. Ca apoi sa vad ca problema era elicea cu palele scurtate. Vascul inca functiona, chiar daca pornea la temperatura nitel mai maricica de jumate, aducea temperatura motorului fix la jumatate.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Problema cu vasc sudat (nu pe pompa de apa cum a interpretat Cosmin) este ca, cu un pic de ghinion, se rupa elice in bucati si iti taie gauri in capota (buna MeHigh!). Evita sa mergi cu turatii mari pana rezolvi problema asta.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:26 PM |