![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
Un preten cu un e46 320d s-a plans zilele trecute ca masina nu "trage" uniform, si ca e nevoie sa ajunga la peste 2000 rpm ca sa merga normal.
la turatii de peste 2300-2500 masina merge normal, dar daca schimba si scade sub 1500rpm e nevoie de 3-5 secunde sa recupereze turatia. am auzit de la cineva cu o problema asemanatoare la Skoda Octavia TDI si s-ar fi rezolvat printr-o curatare a turbinei. avand in vedere ca si eu am un diesel, sunt curios daca cineva stie despre ce curatare e vorba , cum se face si ce implica. riscuri? e ceva normal? masina pretenului meu are sub 100k km si a avut o exploatare linistita - primul proprietar avea aproape 70 de ani. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
este fals motoarele trebuie sa mearga la toate regimurile
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:45 AM |