![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Revin pentru a arunca cu rahat in service-urile noastre.
De cand am postat ultima oara si pana acum 2 saptamani cand a dat caldura masina mea a mers "ca o rabla", cu probleme la feedbackul directiei si cu un troncanit provenit din flanse. Acum 2 saptamani m-am echipat cu cele mai murdare haine ale mele si dupa ce am consultat cu atentie realoem.com am coborat la masina si desfacut toata mecanica fata. Troncanitul provenea din lipsa saibelor de la flansele de amortizor. Problema cu directia provenea din lipsa saibelor de sub flansa de amortizor, dintre flansa si talerul arcului. Astfel talerul meu de la arc statea pe flansa, rolul rulmentului fiind 0. La parcari uneori aparea un scartait tot din aceasta cauza. Am rezolvat problemele de mai sus si am mai reparat/reconditionat/inlocuit in ultima luna: - semering cutie, cel de la cardan - semering cutie, cel de lacautator - refacut timonerie, deci am eliminat jocul din schimbator - inlocuit burduf schimbator... din cauza jocului schimbatorul meu atingea in calaret in momentul cand angajam treapta de mers inapoi - insertizat furtun servo - schimbat cablu frana de mana pe partea dreapta; in urma cu cateva posturi am spus ca a fost taiat - inlocuit saboti de frana de mana pe partea dreapta - curatat si refacut contactele de la indicatorul de nivel lichid racire - curatat si refacut contactele de la indicatorul de nivel lstropgel + motoras stropgel - fixat partea electrica a contactului pe partea mecanica, in ultimul timp eram nevoit sa rotesc "barbateste" de cheie pentru a porni motorul - ca si "tiganie", am facut cateva stickere sa acopar zonele cu probleme de vopsea, si anume 2 stickere. Nu imi plac aptipildele pe o masina de strada, dar decat sa vopsesc masina pe bucati, sa cheltuiesc bani cu vopsitul ca apoi sa o gasesc zgariata din nou mai bine asa. Bineinteles, am facut si schimbarile impuse de vreme: - schimbat nas - schimbat roti - schimbat presuri - montat fusta fata MT As fi cat de cat multumit de masina dar inca mai are cateva probleme, unele mai stresante, altele mai putin stresante si anume: 1) Huruitul din stalp a ramas. Am schimbat rulmentul pe partea dreapta spate, am "strunjit" discul de frana, am schimbat sabotii de la frana de mana. Nu mi-a mai ramas de facut decat sa schimb discurile de frana si placutele. ![]() 2) Problema cu instalatia electrica e o problema delicata pe care nu stiu sa o rezolv si nici nu stiu cu ce sa incep. De cand am vopsit masina in vara lui 2010 luminile mele palpaie la relanti. Luminile de la tabloul de bord, de la interior, de la stopuri, faruri, numar. Nefiind o problema stresanta, am lasat-o asa pana azi cand m-am hotarat sa o rezolv. Pe de alta parte, instalatia de xenon nu functioneaza corespunzator: nu intotdeauna farurile se aprind la comanda. Se intampla sa comand sa se aprinda farurile si sa se aprinda doar un bec. Uneori se aprinde pe partea stanga, uneori dreapta, alterori bilateral si rareori am ghinionul sa nu mi se aprinda nici unul. Nu mi se intampla sa se aprinda farul la comanda si apoi sa se stinga si nici cazul in care daca nu se aprinde la comanda, sa se aprinda spontan dupa ceva timp. De mentionat ca: - am testat si alt balast pe o parte si la fel se comporta asa ca am eliminat posibila cauza de "drossere proaste". Am auzit ca instalatia de xenon este foarte sensibila in ceea ce priveste voltajul si ca e posibil ca drosserele sa nu se functioneze deoarece "intra in protectie". - bateria mea este o baterie romaneasca de putere mica si cam obosita ( daca nu pornesc masina o data la cateva zile ramane fara curent ) - Sistemul audio functioneaza, ABS-ul functioneaza. Cer ajutorul! Ce sa fac? Eu m-am gandit sa: - curat masa de la motor pe caroserie - sa cumpar un aparat de masura si sa verific ce o sa imi spuneti voi. - in caz ca e nevoie, o sa cumpar asa numitul "regulator de tensiune" de pe alternator. Imi cer scuze pentru postul plictisitor si sper sa gasesc aici sfaturile de care am nevoie sa imi repar masina... This post has been edited by Silviu: Mar 26 2012, 08:06 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:21 AM |