![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am un urs din 90 M40B16 si am probleme cu indicatorul de consum in sensul ca pornesc motorul si in loc sa oscileze el sta la maxim si nu se mai misca de acolo in schimb daca turez motorul se duce inspre 20 deci el merge invers in loc sa mearga normal maine pe zi o sa fac un filmulet mic...am probat cu alte ceasuri special sa vad daca am aceasi problema si se parca ca acelasi lucru se intampla....chiar nu ma pricep trage aer pe undeva sau ce se intampla, a mai intalnit cineva o astfel de problema ?? in rest ceasurile merg ireprosabil....faza e ca acel indicator sa mearga bine dar sa fie problema din alta parte :-s
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
nu as vrea sa fac ITPU pe spaga
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Punctul meu de vedere este ca ITP nu are legatura cu fialbilitatea sau siguranta. E doar o constatare de stare tehnica de moment la anumite piese. Pentru poluare la fel. Poti sa faci improvizatii ca sa treci ITP. Ca sa ai o masina sigura pentru tine, numai tu stii ce trebuie facut si cum.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 11:06 AM |