![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am un urs din 90 M40B16 si am probleme cu indicatorul de consum in sensul ca pornesc motorul si in loc sa oscileze el sta la maxim si nu se mai misca de acolo in schimb daca turez motorul se duce inspre 20 deci el merge invers in loc sa mearga normal maine pe zi o sa fac un filmulet mic...am probat cu alte ceasuri special sa vad daca am aceasi problema si se parca ca acelasi lucru se intampla....chiar nu ma pricep trage aer pe undeva sau ce se intampla, a mai intalnit cineva o astfel de problema ?? in rest ceasurile merg ireprosabil....faza e ca acel indicator sa mearga bine dar sa fie problema din alta parte :-s
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am reusit sa fac cumva si sa incarc bateria si sa o pun pe masina am legat bornele la baterie victorie am pornit-o dar se pare ca iara economizoru ala face figuri ....(dupa ce am pus bateria pe masina am rugat un vecin sa puna si cablurile de pornire pe borne in caz de) si dupa ce am pornito economizorul meu a ramas blocat la zero iara .....este posibil ca din cauza cablurilor puse pe baterie sa fi facut vre-un scurt ceva si daia sa fi crapat iara ...ca nu inteleg o sa cumpar un spray pentru contacte electrice si o sa curat toate mufele de la ceasuri ... Pe 4 Aprilie trebuie sa fac ITPu si o sa fie prima experienta de genul acesta, pe mine ma bate gandu sa ma duc mai devreme un pic si sa ii zic ca vreau sa fac o constatare adica sa vad ce si cum am la masina si daca in stadiul de fata trece sau nu trece ITPU sau nu trebuie sa fac asa ceva ? si sa ma duc direct
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 03:47 AM |