![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Vad ca e sezonul prezentarilor, asadar trebuie sa ma raliez si eu acestei actiuni, chiar daca nu am facut-o pana acum
![]() E46 320i (2001) M Tech II Culoare: CosmosSchwarz Metallic Motor M54B22 - 170 CP Clima automata Scaune incalzite cu suport lombar PDC Navigatie (mica, da' e ![]() Oglinizi electrice heliomate/inclusiv cea interioara Am mai facut niste mici modificari, pe ici-pe colo: M Paket II (complet - exterior) Archuri Eibach Pro-Kit Bara rigidizare (strutbar) OEM Perdeluta manuala Tips-uri OEM Schimbator sport Manson schimbator si frana de mana de M3 (piele Nappa) Faruri cu lupa + xenon Jante Styling 32 Brilliant Line 16" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
~240.000 sau pe acolo... daca trebuia sau nu, ce sa zic: sper numai sa ma mai tina inca pe atat astea noi
![]() Si un video cu ambreiajul picat: furca atingea in placa de presiune. Cu ocazia asta am schimbat si volanta, era oricum praf si ma saturasem sa imi tremure masina in marsarier sau la plecari din rampa. http://www.youtube.com/watch?v=myvgAwWEnMQ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 11:57 PM |