![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Tradatorul e din aceeasi mama a Land-urilor (nu ma refer la Rover aici
![]() ![]() in 2 usi, cu geamuri manuale, o trapa de sticla aftermarket cred (se deschide doar in sus), dar montata asa cum trebuie, dotat doar cu servo-frana, merge, si merge, si iar merge. nu ofera mai nimic, confortul, comparativ cu ursu e incomparabil, e ca o bicicleta cu acoperis pe langa urs, dar...asta e ![]() cam vajaie la viteza, cred ca trebuei sa ma uit la chederele de la geamuri, sa completez unde e intrerupt sau sa le schimb cu unele complete. porneste la rece, la cald, merge rezonabil de repede, consuma destul de putin. e o masina de tranzitie in perioada asta dificila, cu care sa ma pot misca si plimba in voie pe unde am nevoie. zic "in voie", ca in confort nu pot spune. eh, macar face caldura, nu ma pot plange de asta ca de multe ori merg cu geamul deschis ca sa mai intre aer ![]() nu am inca poze cu ea, pentru ca nu am apucat sa ii fac. dar e inalta ca o magareata, in 2 usi si rosie. e modelul facelift, cu usile fata fara triunghiuri, cu 4 faruri, bari inguste. Daca nu se cuvine sa ii fac topic, nu e nici o problema daca-l stergeti, eu la intalniri tot am sa vin ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
a apucat-o pisarea acu in prag de iarna, tre sa ii dau jos pompa de injectie pentru schimbarea unor garnituri de pe spatele pompei, unde vine cablul de soc. pisa motorina pe acolo si miroase urat in habitaclu la mers in afara orasului.
inca porneste bine ![]() ![]() cum se intampla sa aiba nevoie toate masinile mele de reparatii in perioada iernii, nu stiu, da numai cand e frig afara si vreme urata imi cer sa pun mana pe chei ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Experienta mea este ca orice slabiciune legat de aprindere, furtune, garnituri, chiar reglaje de amestec, se manifesteaza iarna. In promul rand devin materiale mai casante, apoi mai e si mai multe umezeala, mizerie pe drum. Evaporarea de cumbustil dureaza mai mult din cauza temperaturea scazuta, etc. Nu e un anotimp prietenos.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:52 AM |