![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
jambe fata cu ABS drepte si fara rugina
senzor turometru nou sau in stare buna |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE 33 17 1 130 900 M5 33 17 1 129 786 TD,2.5i 2.8i 3.5,M3.5 Asta nu o cred. Ai grija ca sunt cel putin doua tipuri de tampon la E28. Cred ca la caroseria TD e diferit de restul, fiind diferita caroseria. Eu de exemplu am motor de 2.5i pe caroserie TD. A trebuit sa iau tampon de TD. Cand am pus diferentialul de 2.5 a trebuit sa schimb capacul, sa pun capacul de TD, ca sa vina bine la prinderea pe caroserie. Verific imediat realoem. Humm, se pare ca tine de anul de fabricatie, nu de motorizare... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...fg=10&hl=47 asta o aveam pe 525-ul care era fabricat '83. E28 de dupa '83 au bucsa data de tine. Ca sa-ti raspund la intrebari, probabil pe asta l-am luat: 33 17 1 129 786 TD,2.5i 2.8i 3.5,M3.5 Nu mai retin daca a fost 2.5 mil sau 4 mil. Cred ca 2.5 mil de fapt. Sigur e de acolo jocul? Eu la TD aveam joc in transmisie, la diferential si/sau planetare. Cardanul e ok si acum, e pe benzinar. La primul E28, 2.5i am avut un altfel de joc: facea si un zgomot ciudat la schimbarea sensului (dat inapoi) la o saptamana dupa ce am vandut masina, tipului i-a cazut diferentialul pe jos... se rupsese bucata de caroserie care tine bucsa si diferentialul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 09:06 PM |