QUOTE
33 17 1 130 900 M5
33 17 1 129 786 TD,2.5i 2.8i 3.5,M3.5
Asta nu o cred. Ai grija ca sunt cel putin doua tipuri de tampon la E28.
Cred ca la caroseria TD e diferit de restul, fiind diferita caroseria.
Eu de exemplu am motor de 2.5i pe caroserie TD. A trebuit sa iau tampon de TD. Cand am pus diferentialul de 2.5 a trebuit sa schimb capacul, sa pun capacul de TD, ca sa vina bine la prinderea pe caroserie.
Verific imediat realoem.
Humm, se pare ca tine de anul de fabricatie, nu de motorizare...
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...fg=10&hl=47 asta o aveam pe 525-ul care era fabricat '83.
E28 de dupa '83 au bucsa data de tine.
Ca sa-ti raspund la intrebari, probabil pe asta l-am luat: 33 17 1 129 786 TD,2.5i 2.8i 3.5,M3.5
Nu mai retin daca a fost 2.5 mil sau 4 mil. Cred ca 2.5 mil de fapt.
Sigur e de acolo jocul? Eu la TD aveam joc in transmisie, la diferential si/sau planetare. Cardanul e ok si acum, e pe benzinar.
La primul E28, 2.5i am avut un altfel de joc: facea si un zgomot ciudat la schimbarea sensului (dat inapoi) la o saptamana dupa ce am vandut masina, tipului i-a cazut diferentialul pe jos... se rupsese bucata de caroserie care tine bucsa si diferentialul.