![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare!Vreau sa achizitionez un e 12 si are motor M10b20 cu 2 carburatoare.Care este diferenta dintre m10b20 si m20b20,inafara de cele 2 pistoane in minus
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Gabi, sunt de acord cu tine ca nu se strica la 1000 de KM, dar sa fim seriosi, asta nu mai este la prima tinerete.
![]() Mai trebuie sa iei in calcul si felul in care a fost masina intretinuta, ( consumabile, motor, talba si altele). Daca masina a fost in tara si pe timpul lui Ceausescu, sau adusa imediat dupa revoluitie, slabe sanse, sa fie intretinuta corespunzator. Asta din lipsa pieselor de schimb sau a preturilor exagerate. Nu mai punem la socoteala si lipsa mecanicilor, care nici acum habar nu au cu ce se mananca meseria pe care o practica. ![]() Si putem continua daca vrei, pe aceasta tema. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:46 PM |