![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare!Vreau sa achizitionez un e 12 si are motor M10b20 cu 2 carburatoare.Care este diferenta dintre m10b20 si m20b20,inafara de cele 2 pistoane in minus
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Discutia a degenerat, Eugen a intrebat un lucru ,si noi i-am dat mai multe dileme.
Eu zic ca nu merita investitia decat daca se baga bani in masina. Nu merge cu jumatati de masura cand ai o masina din ani 70. PS: Til, ai dreptate pana la un punct referitor la o comanda externa. Daca produsul este incetat pe "REALOEM" asta nu inseamna neaparat ca nu se mai poate aduce Marfa poate sa ajunga la magazin in 10-15 zile lucratoare. Bart, insist deoarece nu mai ai de unde sa gasesti anumite piese pentru acel motor. BMW E12, cu motorul in cauza a fost fabricat doar 5 ani BMW E21 cu acelasi motor doar 2 ani. Adica in 1977 sa oprit fabricare acestui motor. Acum am fost destul de explicit? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 10:43 AM |