![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Efectul dispare dupa cateva sute de metri rulati cu volanul drept.
Cat despre teoria cu unghiul de cadere... o suspensie un pic mai joasa decat cea stock "cracaneaza rotile". Daca bara mea tinde sa modifice unghiurile, nu va face decat sa apropie valorile unghiurilor de cadere de valorile de fabrica. Ca o paranteza, inainte sa montez bara masina avea ungiurile de cadere de ~ -2 grade. Masina merge cat de cat acceptabil acum, desi flansa amortizorului pe dreapta nu a fost montata corect si troncane. Posibil ca nici arcul nu a fost montat corect, deoarece uneori scartaie. Ca sa imi "cer scuze" fata de masina pentru ca am dus-o intr-un service unde nu a fost tratata corect, i-am facut cadou o instalatie de Xenon pe faza scurta. Pe dreapta am reusit sa fixez drosser-ul si sa pun capacelul farului la locul lui, dar pe partea stanga e dificil din cauza pompei de ABS si gurii de admisie. Acum astept cu interes prima ninsoare... nu e nimic mai distractiv decat mersul cu BMW-ul pe zapada. ![]() This post has been edited by Silviu: Nov 27 2011, 03:34 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:36 AM |