![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am venit din service:
1) troncanea din cauza surburilor de la bieletele antiruliu care nu au fost stranse corespunzator. 2) am trait cu impresia ca franele nu sunt ok deoarece eu am cand luat masina aseara din service am franat de doua trei ori prin curtea service-ului cu franele reci .... azi "i-am dat ciocan", s-au incalzit si am observat ca functioneaza corespunzator. 3) problema directiei a ramas in picioare. In urma studierii comportamentului se observa: - dupa ce iau viraje stranse, parcari, printre blocuri, volanul trage in directie in care a fost virajul respectiv. - daca merg la drum intins o perioada si fac cateva schimbari de banda directia isi revine si masina merge drept. Explicatia celor de la service e ca am caseta de directie stricata. Nu pot sa imi explic de ce s-a stricat caseta... Singura chestie la care ma gandesc e ca noua pompa de servo-directie dezvolta o presiune mai mare decat cea veche, presiune care "a omorat" caseta de directie care si-asa era "subreda". E corect? ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:34 AM |