![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
Un preten cu un e46 320d s-a plans zilele trecute ca masina nu "trage" uniform, si ca e nevoie sa ajunga la peste 2000 rpm ca sa merga normal.
la turatii de peste 2300-2500 masina merge normal, dar daca schimba si scade sub 1500rpm e nevoie de 3-5 secunde sa recupereze turatia. am auzit de la cineva cu o problema asemanatoare la Skoda Octavia TDI si s-ar fi rezolvat printr-o curatare a turbinei. avand in vedere ca si eu am un diesel, sunt curios daca cineva stie despre ce curatare e vorba , cum se face si ce implica. riscuri? e ceva normal? masina pretenului meu are sub 100k km si a avut o exploatare linistita - primul proprietar avea aproape 70 de ani. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
am mai auzit de treaba asta, curatat turbina etc...
poate la diesel se depune mai multa motorina nearsa etc desi nu prea cred, la benzina am desfacut de 4 ori turbina si nu prea am gasit piese care necesitau curatare .. se arunca la gunoi si se pun altele noi. un kit de reparatie complet este undeva pe la 3-400 euro -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:43 AM |