![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor si pentru lipsa stopurilor(le-am demontat pentru ca am un pic de lucru cu rugina in acea zona).Promit ca voi reveni cat de curand cu poze noi.
Pentru inceput as vrea sa stiu daca cineva are butonul de avarie (al meu functioneaza dar atunci cand este in functiune se pune contactul si miroase a ars)si acel tamburus de la reglajul oglinzilor care dupa cum vedeti imi lipseste(platesc bineinteles). Sper sa va placa si astept raspunsurile voastre.Numai bine. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
mi se pare ca 2.8 a avut altfel de modul de aprindere decat 2.5-ul.
Ai totul de la motorul de E28, toata instalatia electrica, modul de aprindere etc? Asa am avut la 2.5-uri: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-BMW-Ignition...8-/250828684522 Asa am vazut la alte E28, parca toate cu 2.8: http://www.ebay.ie/itm/Motaquip-Ignition-M...=item43aa7da406 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th June 2024 - 01:39 PM |