![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 19-July 10 From: satu mare Member No.: 3,462 Car: 525 tds e34 Engine: 525 tds 143cp ![]() |
Buna tuturor !!! revin dupa o lunga perioada de pauza pe acest forum si din pacate constat ca nu e prea multa miscare pe aici , ceea ce ma face sa cred ca toate problemele si intrebarilor compatimitilor de BMW sant rezolvate , adica sa inteleg ca pe acest forum deja s-au discutat toate problemele legate de BMW?
Acum ca sa ne m-ai reimprospatam memoria am si eu o intrebare Vreau pilot automat pe 525 tds-ul meu din 95 Ma poate ajuta cineva care a m-ai montat asa ceva ,ce fel de modificari trebuie sa aduc masinii mele ca sa pot avea acel pilot automat? Mersii anticipat This post has been edited by florins15: Aug 10 2011, 10:38 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
erau niste discutii pe aici referitoare la acest aspect si sumarizez:
IN TEORIE este nevoie numai de maneta, aceasta putand fi conectata in slotul liber aflat undeva deasupra pedalei de frana. IN PRACTICA: la masina mea (tds '94 manual) a functionat teoria. La masina unui coleg (tds automat) maneta nu a functionat. Recomandarea mea: intrucat nu e o operatiune dificila poti incerca maneta inainte sa o cumperi (daca o iei personal si nu o primesti prin curier). Succes! l.e. maneta = maneta + -> cabluri + -> mufa This post has been edited by CRM112: Aug 11 2011, 08:29 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:26 PM |