IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme 318is
alyn
post Jul 13 2011, 04:18 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 29-June 10
From: resita
Member No.: 3,439
Car: e36
Engine: m42 1.8is 146CP



buna am avut 316i e36 i am schimbat motoru am pus 18is motoru merge rupe dar am ceva probleme cateodata nu imi sta la relantiu oscileaza si isi revine cateodata cand pun frana imi moare si motoru sau isi da in nas si mai o chestie cu elicea are vascocuplaju ala dar mie imi merge elicia intr una tare zici ca am de 5000 motoru care ma poate ajuta si pe mine sa fie din regulatoru de relanti l am curatat odata dar tot asa si apropo sonda lamda o am de 316i si radiatoru e tot de 316i astept vreun raspuns salutare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
mario.b
post Aug 2 2011, 02:22 AM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Salut, poti face strap pe mufa releului, adica tragi un fir din pinul 30 in pinul 87 al releului, daca nu ma insel asa sunt cifrele si ar trebui sa mearga pe direct pana ajungi cu ea la cineva care se pricepe. In principiu trebuie sa ai in pinii releului 2x (+) unul permanent si unul prin contact, 1x ( - ) si un pin in care se duce semnalul de ( + ) care vine din releu. Vezi sa nu confunzi releul de la calculator (ECU) care are 5 pini iar releul este de culoare alba, cu cel de la pompa de benzina sau releul de la sonda lambda.
Nomal ar trebui sa ai relee dupa urmatoarele culori: albastru, alb, maro si vin langa panoul de sigurante in dreptul bornei de ( + ) de la alimentarea panoului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alyn
post Aug 8 2011, 10:46 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 29-June 10
From: resita
Member No.: 3,439
Car: e36
Engine: m42 1.8is 146CP



QUOTE (mario.b @ Aug 2 2011, 03:22 AM) *
Salut, poti face strap pe mufa releului, adica tragi un fir din pinul 30 in pinul 87 al releului, daca nu ma insel asa sunt cifrele si ar trebui sa mearga pe direct pana ajungi cu ea la cineva care se pricepe. In principiu trebuie sa ai in pinii releului 2x (+) unul permanent si unul prin contact, 1x ( - ) si un pin in care se duce semnalul de ( + ) care vine din releu. Vezi sa nu confunzi releul de la calculator (ECU) care are 5 pini iar releul este de culoare alba, cu cel de la pompa de benzina sau releul de la sonda lambda.
Nomal ar trebui sa ai relee dupa urmatoarele culori: albastru, alb, maro si vin langa panoul de sigurante in dreptul bornei de ( + ) de la alimentarea panoului.

salut intr-un final mia facuto un mecanic porneste am mers cu ea dar e alta problema acum nu imi trage calumea parca merge infundata de abia am putut sa plec de la semafoor cu ea eram cu gazu jos si ea nu se accelera dupa aia isi revenea doar daca merg cu ea tare in ture atunci merge cand las gazu incepe sa isi dea in nas ce sa i fac si problema e ca nu sunt in localitate la mine nici nu stiu cum ajung inapoi acasa . ce sa i fac da mi si tu vreo idee o fi dintrun vacum apropo am schimbat pompa de benzina filtru de benzina .astept vreun raspuns urgent
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 8 2011, 01:03 PM
Post #4


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Te rog insistent sa ai atentie mai mare la scrisul.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2025 - 07:36 PM