![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 29-June 10 From: resita Member No.: 3,439 Car: e36 Engine: m42 1.8is 146CP ![]() |
buna am avut 316i e36 i am schimbat motoru am pus 18is motoru merge rupe dar am ceva probleme cateodata nu imi sta la relantiu oscileaza si isi revine cateodata cand pun frana imi moare si motoru sau isi da in nas si mai o chestie cu elicea are vascocuplaju ala dar mie imi merge elicia intr una tare zici ca am de 5000 motoru care ma poate ajuta si pe mine sa fie din regulatoru de relanti l am curatat odata dar tot asa si apropo sonda lamda o am de 316i si radiatoru e tot de 316i astept vreun raspuns salutare
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salut, poti face strap pe mufa releului, adica tragi un fir din pinul 30 in pinul 87 al releului, daca nu ma insel asa sunt cifrele si ar trebui sa mearga pe direct pana ajungi cu ea la cineva care se pricepe. In principiu trebuie sa ai in pinii releului 2x (+) unul permanent si unul prin contact, 1x ( - ) si un pin in care se duce semnalul de ( + ) care vine din releu. Vezi sa nu confunzi releul de la calculator (ECU) care are 5 pini iar releul este de culoare alba, cu cel de la pompa de benzina sau releul de la sonda lambda.
Nomal ar trebui sa ai relee dupa urmatoarele culori: albastru, alb, maro si vin langa panoul de sigurante in dreptul bornei de ( + ) de la alimentarea panoului. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 02:36 AM |