![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
stiu cum se face, dar nu-mi dau seama cum e posibil..
frana de pe spate nu tine chiar deloc? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (florin83) da cum o ti pe loc? :drool:
si din moment ce e frana apasata eu zic ca e normal sa se inroseasca discurile.. Greu? IMPOSIBIL!! o iei si tu pe urmele lu da_joint? zicea el ca vazuse masina 4x4 care dadea burnout ![]() nu pt mine intrebam :unibrow: Frana o fi ea apasata(daca gasesti o modalitate sa-ti lucreze doar pe fata, sau doar spate la tine ca nu conteaza, avand cutia aia de transfer), dar discurile stau pe loc fiind frana actionata si nu se freaca de placute. N-as zice imposibil pt. ca, datorita cutiei de transfer, puterea de la puntea infranata ti se va transmite la cealalta punte cu care vrei tu sa faci burnout. Mi-am inchipuit eu ca nu intrebi pt. tine ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 02:21 PM |