![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 18-May 11 Member No.: 15,571 Car: E46 Engine: N46 2.0 143CP ![]() |
E normal sa moara motorul cand desfac capacul de la ulei?
Merci. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 18-May 11 Member No.: 15,571 Car: E46 Engine: N46 2.0 143CP ![]() |
Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul.
Cica nu e compresie si alte probleme. Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema. Merci inca odata. Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul. Cica nu e compresie si alte probleme. Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema. Merci inca odata. A...... se vorbeste ca valva pcv ar fi cea mai posibila cauza. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A...... se vorbeste ca valva pcv ar fi cea mai posibila cauza. Aici m-ai prins.. La vechiturile mele nu exista acel PCV valve, si intre motor si admisie era un simplu furtun. Acuma depinde cum este pe masina ta, sistemul. Din ce inteleg, valva PCV la ralantiu este aproape inchisa (depresiune mare in admisie) si atunci intradevar nu ar trebuie sa fie o modificare significanta la mersul motorului. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd September 2025 - 12:47 PM |