![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 18-May 11 Member No.: 15,571 Car: E46 Engine: N46 2.0 143CP ![]() |
E normal sa moara motorul cand desfac capacul de la ulei?
Merci. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 18-May 11 Member No.: 15,571 Car: E46 Engine: N46 2.0 143CP ![]() |
Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul.
Cica nu e compresie si alte probleme. Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema. Merci inca odata. Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul. Cica nu e compresie si alte probleme. Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema. Merci inca odata. A...... se vorbeste ca valva pcv ar fi cea mai posibila cauza. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Principiu e simplu. Tot aer care intre in motor trece de debitmetru. Asa ca calculator poate sa face niste calcule ca sa determine cantitate necesara de benzina injectata.
In moment in care tu desfaci capac de ulei, prin chiulasa si legatura intre chiulasa si admisie, intre aer in admisie care nu a trecut de debitmetru. Asa ca in motor intre mai mult aer decat observa calculator, si cantitate de benzina injectata nu este corecta. Prin urmare mersul motorului este afectat. Dar: Calculator are un feed-back prin sonda lambda, prin care isi da seamna ca ceva nu e corect. Incet incet o sa modifica cantitate de benzina injectata pana cantitata este corect pentru debit de aer masurat de debitmetru + aer fals care intre prin chiulasa. Pe lucru asta este bazat 'testul de capac'. Un motor care pierde compresie trage by default aer nemasurat in admisie (de fapt gaze care rezulta din ardere in cilindrii) si calculator compenseaza pentru lucru asta. La un motor ca asta, mersul la ralantiu nu va fi influentat la fel de mult daca desfaci capacul. Testul insa nu mi se pare concludent pentru diagnoza de lipsa de compresie. Daca intre aer fals in admisie prin alt loc (un furtun crapat, o garnitura defecta, chiar la capac de ulei sau la joja) comportament e cam la fel. Un test cu o manometru de compresie este mult mai fiabil. In orice caz, e de bine daca sa modifica mersul motorului. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 08:29 AM |