IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Salut pe toti. E normal sa moara motorul cand...., E46, 318i, 2001, 1995 cm,143cp
ciprian irimies
post May 22 2011, 01:11 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18-May 11
Member No.: 15,571
Car: E46
Engine: N46 2.0 143CP



E normal sa moara motorul cand desfac capacul de la ulei?
Merci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
ciprian irimies
post Jun 1 2011, 03:13 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18-May 11
Member No.: 15,571
Car: E46
Engine: N46 2.0 143CP



Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul.
Cica nu e compresie si alte probleme.
Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema.
Merci inca odata.

QUOTE (ciprian irimies @ Jun 1 2011, 04:07 PM) *
Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul.
Cica nu e compresie si alte probleme.
Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema.
Merci inca odata.

A...... se vorbeste ca valva pcv ar fi cea mai posibila cauza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 1 2011, 03:26 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Principiu e simplu. Tot aer care intre in motor trece de debitmetru. Asa ca calculator poate sa face niste calcule ca sa determine cantitate necesara de benzina injectata.
In moment in care tu desfaci capac de ulei, prin chiulasa si legatura intre chiulasa si admisie, intre aer in admisie care nu a trecut de debitmetru. Asa ca in motor intre mai mult aer decat observa calculator, si cantitate de benzina injectata nu este corecta. Prin urmare mersul motorului este afectat.

Dar: Calculator are un feed-back prin sonda lambda, prin care isi da seamna ca ceva nu e corect. Incet incet o sa modifica cantitate de benzina injectata pana cantitata este corect pentru debit de aer masurat de debitmetru + aer fals care intre prin chiulasa. Pe lucru asta este bazat 'testul de capac'. Un motor care pierde compresie trage by default aer nemasurat in admisie (de fapt gaze care rezulta din ardere in cilindrii) si calculator compenseaza pentru lucru asta. La un motor ca asta, mersul la ralantiu nu va fi influentat la fel de mult daca desfaci capacul. Testul insa nu mi se pare concludent pentru diagnoza de lipsa de compresie. Daca intre aer fals in admisie prin alt loc (un furtun crapat, o garnitura defecta, chiar la capac de ulei sau la joja) comportament e cam la fel. Un test cu o manometru de compresie este mult mai fiabil.

In orice caz, e de bine daca sa modifica mersul motorului.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd July 2025 - 08:29 AM