![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 19-July 10 From: satu mare Member No.: 3,462 Car: 525 tds e34 Engine: 525 tds 143cp ![]() |
Buna ,as vrea sa stiu daca elimin cureaua de la compresorul de clima la M51 525 tds afecteaza functionarea motorului
M-a gande-am ca daca totusi nu folosesc clima de ce sa mai invarta motorul in plus si acea cureaua care este separat de pompa de apa, alternator etc. Posibil sa usurez rotatiile motorului daca elimin acea cureaua? sau in momentul in care nu folosesc clima acea curea se invarte in gol fara ca sa afecteze motorul? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
Scrie pe el de cati amperi este, in orice caz este porcarie sa mai pui un alternator. In primul rand tu cand vei avea deschise cele boxe si xenoanele de regula va fi in timpul mersului iar cand te vei opri si vei da discoteca in masina ar trebui sa te gandesti la baterie nici decum la alternator pt ca, cu motorul oprit bateria este cea care sufera.
Si referitor la asta cu alternatorul: cum te gandesti tu sa legi al 2-lea alternator la instalatia electrica a masini? si de unde stii ca 2 alternatoare nu vor omora bateria ? Si cum il vei prinde pe bloc? si pt ca spuneai de compresor ca iti omoara motorul, un al 2-lea alternator nu face tot aia? Plus ca alternatorul cam baga 99% din timp si 1 % nu incarca pt ca este oprit motorul. Si cu compresorul de clima....e useless sa dai cureaua jos pt cel rulment ca ala e gandit sa stea si sa se invarta mult si bine fara sa se strice. -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 19-July 10 From: satu mare Member No.: 3,462 Car: 525 tds e34 Engine: 525 tds 143cp ![]() |
Scrie pe el de cati amperi este, in orice caz este porcarie sa mai pui un alternator. In primul rand tu cand vei avea deschise cele boxe si xenoanele de regula va fi in timpul mersului iar cand te vei opri si vei da discoteca in masina ar trebui sa te gandesti la baterie nici decum la alternator pt ca, cu motorul oprit bateria este cea care sufera. Si referitor la asta cu alternatorul: cum te gandesti tu sa legi al 2-lea alternator la instalatia electrica a masini? si de unde stii ca 2 alternatoare nu vor omora bateria ? Si cum il vei prinde pe bloc? si pt ca spuneai de compresor ca iti omoara motorul, un al 2-lea alternator nu face tot aia? Plus ca alternatorul cam baga 99% din timp si 1 % nu incarca pt ca este oprit motorul. Si cu compresorul de clima....e useless sa dai cureaua jos pt cel rulment ca ala e gandit sa stea si sa se invarta mult si bine fara sa se strice. ooooooookey!!! ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:25 PM |