IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Eliminare curea compresor clima
florins15
post May 11 2011, 01:26 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 19-July 10
From: satu mare
Member No.: 3,462
Car: 525 tds e34
Engine: 525 tds 143cp



Buna ,as vrea sa stiu daca elimin cureaua de la compresorul de clima la M51 525 tds afecteaza functionarea motorului
M-a gande-am ca daca totusi nu folosesc clima de ce sa mai invarta motorul in plus si acea cureaua care este separat de pompa de apa, alternator etc.
Posibil sa usurez rotatiile motorului daca elimin acea cureaua? sau in momentul in care nu folosesc clima acea curea se invarte in gol fara ca sa afecteze motorul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
shapte
post May 17 2011, 04:02 PM
Post #2


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 211
Joined: 10-November 07
From: Galati
Member No.: 1,276
Car: E34, ex E12
Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP



Scrie pe el de cati amperi este, in orice caz este porcarie sa mai pui un alternator. In primul rand tu cand vei avea deschise cele boxe si xenoanele de regula va fi in timpul mersului iar cand te vei opri si vei da discoteca in masina ar trebui sa te gandesti la baterie nici decum la alternator pt ca, cu motorul oprit bateria este cea care sufera.
Si referitor la asta cu alternatorul: cum te gandesti tu sa legi al 2-lea alternator la instalatia electrica a masini? si de unde stii ca 2 alternatoare nu vor omora bateria ? Si cum il vei prinde pe bloc? si pt ca spuneai de compresor ca iti omoara motorul, un al 2-lea alternator nu face tot aia? Plus ca alternatorul cam baga 99% din timp si 1 % nu incarca pt ca este oprit motorul.
Si cu compresorul de clima....e useless sa dai cureaua jos pt cel rulment ca ala e gandit sa stea si sa se invarta mult si bine fara sa se strice.


--------------------
e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florins15
post May 17 2011, 07:34 PM
Post #3


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 19-July 10
From: satu mare
Member No.: 3,462
Car: 525 tds e34
Engine: 525 tds 143cp



CITAT(shapte @ May 17 2011, 05:02 PM) *
Scrie pe el de cati amperi este, in orice caz este porcarie sa mai pui un alternator. In primul rand tu cand vei avea deschise cele boxe si xenoanele de regula va fi in timpul mersului iar cand te vei opri si vei da discoteca in masina ar trebui sa te gandesti la baterie nici decum la alternator pt ca, cu motorul oprit bateria este cea care sufera.
Si referitor la asta cu alternatorul: cum te gandesti tu sa legi al 2-lea alternator la instalatia electrica a masini? si de unde stii ca 2 alternatoare nu vor omora bateria ? Si cum il vei prinde pe bloc? si pt ca spuneai de compresor ca iti omoara motorul, un al 2-lea alternator nu face tot aia? Plus ca alternatorul cam baga 99% din timp si 1 % nu incarca pt ca este oprit motorul.
Si cu compresorul de clima....e useless sa dai cureaua jos pt cel rulment ca ala e gandit sa stea si sa se invarta mult si bine fara sa se strice.

ooooooookey!!! rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th June 2025 - 05:25 PM