![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
In sfarsit facem si la masinuta asta un topic...care il merita. Tin sa mentionez de la inceput ca acest topic nu ar fi putut fi facut fara pozele spion facute de david nestiind ca domnul cosmin ne va onora cu prezenta in acea seara. Asa ca multumim david....
![]() ![]() Caracteristici - M30B34 / 3430cmc / 218CP / 310Nm ![]() - Serpi Hartge inox ![]() - Frane Fata (E32 735i) cu discuri ventilate 302x28mm ![]() - Frane Spate (E34 M5) cu discuri ventilate 300x20mm ![]() - Pompa Frana E32 750i 25mm ![]() - Diferential Autoblocant (3.25:1) ![]() - Punte spate cu reglare independenta a convergentei si caderii ![]() - Suspensie H&R si amortizoare Bilstein ![]() - Kit M-tech complet ![]() - Interior (piele beige): scaune sport piele, bancheta, fete usi ![]() - Oglinzi Electrice, Geamuri Electrice (fata), ABS, Trapa Electrica, Volan M-tech1 ![]() P.S. Ne cerem scuze pentru calitatea pozelor ![]() ![]() P.S.(2) Masina merge extraordinar...mai sunt niste mici modificari pe acolo dar il mai las si pe cosmin sa mai zica ![]() Felicitari inca odata pentru achizitie...si sa avetzi grija unul de altul! ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
azi a cedat de tot pompa de ambreaj
![]() acum daca tot s-a intamplat treaba asta o sa dau si cutia jos sa o schimb,schimb si rulmentul de cardan ca are mici vibratii,schimb pompa de ambreaj. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
azi a cedat de tot pompa de ambreaj [...] Imi pare rau. Asta spune multe despre calitatea pieselor noi. Eu am schimbat pompa de ambreiaj (master cylinder) in martie 2010 cu una noua, Lucas. Cea inlocuita era originala (din 1986) iar motivul inlocuirii a fost "preventive maintenance" - nimic altceva. Ma gandeam ca, dupa 24 de ani (la acea data) riscul de a se defecta oricand si de a ma lasa in drum era foarte mare. Se pare insa ca mai bine nu o schimbam. Daca master-ul nu curge, atunci inainte de a-l inlocui este bine sa te asiguri ca nu s-a defectat (si) slave cylinder-ul. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:12 PM |