![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Masina consuma intre schimburi cam ~1 L la 10.000 KM. Problema a inceput acum 2 luni cand s-a aprins becul de ulei. Am scos joja si era uscata, motiv pentru care am completat un L, considerand ca este o anomalie... sau cine stie ce. Intre timp am mai facut o mie de KM si cand am verificat e din nou pe minim. Asadar in ultimii ~2.000 KM am pus 2 L de ulei si sunt pe minim!
![]() Masina trage PERFECT (ca in prima zi), nu scoate nici un fel de fum, nu are pete sub ea si pot spune ca merge impecabil! SI TOTUSI ULEIUL DISPARE MISTERIOS. M-am progr la Filaret sambata! ![]() A mai patit cineva asa ceva?? PS: Am observat ca il mananca MULT mai repede daca fac drumuri lungi (in regim de autostrada) This post has been edited by Alexxx: Sep 22 2009, 02:09 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor).
Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 13-March 11 Member No.: 8,404 Car: E46 Engine: 2.0 143CP ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ Salut, Eu nu am rezolvat schimband acest separatorul de ulei (cost ~200 euro la reprezentanta). Am rezolvat schimband simeringurile de pe supape (sunt de plastic, si isi pierd caracteristicile in timp). Simptomele erau: consum mare de ulei, fum albastru (mai ales cu motorul rece), valori foarte mari la testul gaze. Aceste simeringuri se pot schimba si fara desfacerea chiuloasei (asa cum au vrut sa imi faca la reprezentanta), dar e putin mai complicat (trebuie sa gasiti un mecanic care stie ce face). Costul total (piese reprezentanta + manopera la alt service) ~300 eur. Urmatorul pas era schimbarea segmentilor de pe pistoane ~2000 euro la reprezentanta. Bafta celor care mai au astfel de probleme. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 07:55 PM |