Apr 4 2011, 10:43 AM
			
				 Post
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp  | 
       
			
			 
				Bine ca nu sunt chilipir - altfel as fi fost tentat  
			
			-------------------- Black heart scarring darker still 
					
		To keep up with me You've got to walk like a panther tonight  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  Apr 4 2011, 02:02 PM
			
				 Post
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz  | 
       
			
			 
				TiL: Topic pornit de aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=10567&hl=  
			
			
					
		Bine ca nu sunt chilipir - altfel as fi fost tentat  daca le cumperi la pachet, iti face pret bun.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 4 2011, 02:29 PM
			
				 Post
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 17-August 10 Member No.: 3,501 Car: E12 (1979) Engine: 520  | 
       
			
			 
				Toata lumea se decide intre ce doreste si ce poate. 
			
			
					
		Masinile mai pot sta in garaj inca ani buni - acesta este valoarea lor. Sigur poti cumpara masina ca acestea cu cateva sute de lei, dar daca vrei sa si-l reconditionezi cat te mai costa?  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 4 2011, 03:09 PM
			
				 Post
					#4
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp  | 
       
			
			 Sigur poti cumpara masina ca acestea cu cateva sute de lei, dar daca vrei sa si-l reconditionezi cat te mai costa? E cu dus si cu intors treaba asta, eu de pilda sunt adeptul faptului ca decat sa cumpar o masina scumpa in care o sa mai intre si in aia bani pentru ca nu e o masina noua, mai bine cumpar o masina ieftina si astfel bagand bani pe parcurs in ea, ajung la o suma investita apropiata de cea cu care vinzi tu una din masini, poate chiar peste, dar astfel, stii pe ce te bazezi. La cel verde nu o sa se mai nimereasca niciodata culoarea, pentru ca aripa si usa trebuiesc inlocuite, cel putin culoarea, si astfel culoarea nemaifiind originala pretul scade, tinand cont ca daca nu vrei sa mergi cu 2 culori pe masina, trebuie revopsita. Iar parerea mea legata de cel maro e ca a stat mai mult afara decat in garaj, cel verde intr-adevar e masina de garaj. This post has been edited by 05aBi: Apr 4 2011, 03:12 PM -------------------- Baby Six 
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
 
  | 
		Lo-Fi Version | Time is now: 4th November 2025 - 03:19 AM |