![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
E23 728i-nu sta la relanti la rece,jetronic,din 83.este masina lui lord_halo de pe forum
dupa cativa km sau 10min de mers la relanti pe loc,sta la relanti la rece nu sta,desi porneste la sfert oricand si trage super ramane sa verific ceva aer fals,am zis ca poate sunt si alte idei -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Offtopic: va multumesc ! ...am ras de mi-au dat lacrimile
![]() ontopic: ai zis la un moment dat ca fasaie ceva. fii mai atent, ca poate fasaie vreun furtun care trece prin zona aia. poate nu vine zgomotul din injector. cat despre anulat... ![]() Serios vorbind, cel mai bine ar fi sa ma suni cand esti la masina, pt ca poate fi ceva fisurat... dar atata timp cat merge ok cand se incalzeste mai mult ca sigur nu e nimic fisurat. Daca ar fi fost fisurat s-ar fi turat inutil sau ar fi mers prost la cald. Sau poate este reglata din debitmetru incat sa compenseze surplusul de aer la cald. Mai ai si avans... poate nu este reglat bine nici ala. Totusi tind sa cred ca este piesa de care ziceam mai sus. Daca nu iti da surplus de aer la rece, este normal sa moara pt ca se ineaca. Daca o tii turata 1 min, max 2 apoi sta singura si merge ok, nu? -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 04:51 AM |