![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Tradatorul e din aceeasi mama a Land-urilor (nu ma refer la Rover aici
![]() ![]() in 2 usi, cu geamuri manuale, o trapa de sticla aftermarket cred (se deschide doar in sus), dar montata asa cum trebuie, dotat doar cu servo-frana, merge, si merge, si iar merge. nu ofera mai nimic, confortul, comparativ cu ursu e incomparabil, e ca o bicicleta cu acoperis pe langa urs, dar...asta e ![]() cam vajaie la viteza, cred ca trebuei sa ma uit la chederele de la geamuri, sa completez unde e intrerupt sau sa le schimb cu unele complete. porneste la rece, la cald, merge rezonabil de repede, consuma destul de putin. e o masina de tranzitie in perioada asta dificila, cu care sa ma pot misca si plimba in voie pe unde am nevoie. zic "in voie", ca in confort nu pot spune. eh, macar face caldura, nu ma pot plange de asta ca de multe ori merg cu geamul deschis ca sa mai intre aer ![]() nu am inca poze cu ea, pentru ca nu am apucat sa ii fac. dar e inalta ca o magareata, in 2 usi si rosie. e modelul facelift, cu usile fata fara triunghiuri, cu 4 faruri, bari inguste. Daca nu se cuvine sa ii fac topic, nu e nici o problema daca-l stergeti, eu la intalniri tot am sa vin ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
195/50/15 sunt cele mai usor de gasit si nu dau rau deloc, am si eu pe vreo 2 seturi asa dim la golf. aminsa si o combinate 185/55/15 cu 205/50/15, sincer, parca da mai bine si se aseaza si mai ok la frana. apropo de frana, vezi daca ai repartitor, curata-l, da-l cu motorina se se inmoaie toata mizeria, si cand poti sa umblii la regalje fa-l sa deschida la max si cu masina goala, franeaza mult mai ok asa. si, bineinteles, cureti, reglezi, gresezi frana din tamburi.
cu duzele ai gresit 100%....daca nu intrebi...asa cum le-ai pus tu, jetul de apa e fix intors din drum de curgerea dinamica a aerului care vine din fata masinii. trebuiau puse fie diametral opus fata de pozita actuala, sa le ia aerul si sa le "preseze" spre geam, sau la "ora 6", care ar fi cea mai buna pozitie. depinde mult si de duzele folosire. pt "ora 6" sunt super cele de la skoda 105/120/dezmembrari, daca mai gasesti. eu am luat o cutie intreaga prin 88/89, dar le-am consumat de nu mai am nici pt mine. This post has been edited by brown.shark: Mar 6 2011, 11:39 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:46 PM |