![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() 2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
QUOTE (jaffar) QUOTE (Ionut) pai eu nu am spus ca s-a depus fier de undeva....asa se face discul...se deformeaza, iar daca e foarte uzat si cu o bordura pronuntata ca la da_joint nu or sa intre nicodata placute noi, decat daca ia bordura aia la strung sau pune alte discuri...si daca pui discuri noi si placute noi e totul ok....daca ai discuri uzate si placute noi...faci treaba cu flexul la placute sau cu strungul la discuri... :cool:
de data asta ai dat-o de gard ![]() mai tii minte discurile mele vechi ? intrau pe ele placutele noi fara nici o problema. totul e sa impingi pistonasele pina la capat, desigur. eu tin minte ca discurile tale noi te-au ars -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 12:00 AM |