![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Tradatorul e din aceeasi mama a Land-urilor (nu ma refer la Rover aici
![]() ![]() in 2 usi, cu geamuri manuale, o trapa de sticla aftermarket cred (se deschide doar in sus), dar montata asa cum trebuie, dotat doar cu servo-frana, merge, si merge, si iar merge. nu ofera mai nimic, confortul, comparativ cu ursu e incomparabil, e ca o bicicleta cu acoperis pe langa urs, dar...asta e ![]() cam vajaie la viteza, cred ca trebuei sa ma uit la chederele de la geamuri, sa completez unde e intrerupt sau sa le schimb cu unele complete. porneste la rece, la cald, merge rezonabil de repede, consuma destul de putin. e o masina de tranzitie in perioada asta dificila, cu care sa ma pot misca si plimba in voie pe unde am nevoie. zic "in voie", ca in confort nu pot spune. eh, macar face caldura, nu ma pot plange de asta ca de multe ori merg cu geamul deschis ca sa mai intre aer ![]() nu am inca poze cu ea, pentru ca nu am apucat sa ii fac. dar e inalta ca o magareata, in 2 usi si rosie. e modelul facelift, cu usile fata fara triunghiuri, cu 4 faruri, bari inguste. Daca nu se cuvine sa ii fac topic, nu e nici o problema daca-l stergeti, eu la intalniri tot am sa vin ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
am gasit prin podul garajului un far de acum 7-8 ani, de golfulete 2, cu oglinda gri matuita (cred ca e un bosch) si care nu mai avea geam. am masurat geamul de plexi de E28 si se potriveste, asa ca am stricat un singur far de pe masina (cel care avea rugina inauntru si luase o piatra in geam), sticla veche am scos-o cu un pistol de aer cald, a iesit foarte usor si e inca intreaga pe la baieti prin garaj.
tutorial nu am facut pentru ca eram in criza de timp, erau -4/-5 grade afara si nu prea ne ardea de poze. insa pot detalia operatiunea pas cu pas pentru cine doreste sa o faca. silicon am pus doar intre oglinda de far si rama metalica a lupei, unde se imbina cele 2, sa ma asigur ca nu intra umezeala sau praf inauntru in noua "incinta". teoretic nu rugineste, intrucat oglinda e acoperita cu rahatul ala care luceste, iar partea de lupa e din material de carcasa cutie viteze (nu mai stiu cum ii zice, duraluminiu cred). tocmai am revenit de la un drum Bucuresti-Pitesti-Bucuresti si pot spune ca e mult mai lejer condusul pe timp de noapte. am facut si reglajul bine la faruri, astfel incat sa nu orbesc oamenii pe strada (doar de-asta am si luat lupele, sa le pot regla sa nu deranjeze). ceea ce am nevoie acum, e un filtru de aer sport sau unul original cat mai compact, sa il pot pune in spatiul ramas intre mufa becului D2S si sorbul de admisie (cutia originala de E12/E21 nu mai are loc acolo acum). Norocul face ca nu a trebuit sa mut nici bateria, a ramas spatiu intre mufa becului si baterie cat sa intre o bucata de carton (cam 5-6mm). revin cu poze, azi nu am apucat sa fac pentru ca am fost in criza de timp cu Marti-Sorul asta, dar am onorat toate doamnele si domnisoarele din jurul meu cu placere, asa cum se cuvine ![]() Happy Martisor ladies !! -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 01:02 AM |