![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
ma intereseaza si pe mine cum se schimba uleiul din grup...ma int treaba asta pt ca de o vreme cum pun frana se aude un bocanit in spate si la plecare dp loc se aude ceva ca un trosnit(si cineva mi-a zis ca nu mai am ulei in grup asta ar fi problema zicea omu)....sau macar cum pot sa imi dau seama daca mai am ulei in grup, apropo grupul nu este ud de ulei....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
daca tot umblii acolo, avand in vedere ca masina are totusi niste ani... ar fi mai ok intai sa cureti bine la exterior grupul cu o perie de sarma, daca are depozite aiurea pe el schimbul e caldura se face greu si asta nu-i prea place, scurgi uleiul intr-un vas curat de plastic (galeata de masline), vezi ce si cum cu mizeria, eventulal lasi la sedimentat o noapte, daca ai si cu un magnet pe fundul galetii, dai capacul jos si speli daca sunt ceva depozite prin interior, vezi si starea pinioanelor...daca nu se desfac busoanele usor (ATENTIE, BATI USOR IN BUSON INAINTE SA-L DESFACI, FOLOSESTI DOAR CHEIE INELARA SAU TUBULARA, FIXA NU) mai simplu desfaci capacul decat sa mutilezi ceva pe acolo. vezi ca ai sa gasesti o tablita cu raportul prinsa pe un surub de capac, SA NU O ARUNCI !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th June 2024 - 05:45 AM |