![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
:unibrow:
se poate ca aceasta masina sa ajunga pe mana unui r#^@r de pe acest forum deocamdata suntem in tratative ![]() nici prea multe detalii nu pot da despre masina intrucat nu stiu decat ce motor are P.S. nu ma intrebati cine va deveni propietarul ca nu va voi spune decat dupa ce se va intampla minunea ![]() pozele sunt facute pe inserat, fara sa am chei sa pozez si interiorul voi reveni cu amanunte -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (io's) are injectie jetronic Sunt mai multe explicatii posibile pentru faptul ca are Jetronic in loc de Motronic:
1. Este de fapt un 525i sau 528i cu galerie de admisie (posibil si alte componente) de la motorul de 3430cmc. Ipoteza se verifica rapid citind ce scrie pe blocul motor (2.8, sau 3.5, etc). 2. Are o varianta "timpurie" de M30 de 3.5l, cu Jetronic, preluat de la un E12 / E24 / E23. In acest caz, este unul dintre cele mai dorite M30, pentru ca ar fi versiunea de 3453cmc, cu alezaj x cursa 93.4 x 84. Cursa mai mica il face mult mai dinamic la turatii mari, spre deosebire de varianta cu Motronic, de 3430cmc si alezaj x cursa 92 x 86. Totusi, in acest caz, motorul tot nu ar fi 100% autentic: nu are galeria de admisie originala, ci preluata de la variantele mai noi cu Motronic. 3. Este un M30 3.5l cu Motronic real (92 x 86), dar la care a facut "downgrade" la Jetronic din diverse motive tehnice / financiare. 4. Are un motor "customizat" de vreun tuner. 5. O varza de combinatii din variantele de mai sus. Mai remarc faptul ca AFM-ul sta intr-o pozitie si are un sistem de prindere total nefiresti pentru un M30 3.5l Motronic de pe E28 (este cu fundul in sus si fixat din lateral, in loc de dedesubt). In nici un caz, motorul nu este in configuratia originala de pe E28 535i. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 01:02 PM |