![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
||||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 18-August 10 From: Bucuresti Taberii Member No.: 3,503 Car: E30 324td Engine: M21 2.4 115bhp ![]() |
Salut, la mine a ajuns e30'u de la Mehigh
![]() Diesel, interior Recaro, muzica.. di tăti! Urmeaza suspensie 60/40 si jantele de care nu m'am hotarat inca ce vreau.. astept sugestii! ![]() -------------------- |
|||
|
||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tomado e28 owner - sincer, nu, cred ca ma obisnuisem. oricum, patesc zilnic sa ma asez din un cotet in altul si imi ia ceva timp sa ma obisnuiesc sa dozez, sa ai feeling- ul masinii...
grasu31 - 1 - " scuze, nu cred ca ma cunosti indeajuns sau ai vazut / folosit vreo masina de care m-am ocupat ca sa poti folosi termenul " ghenariile " pentru ce fac eu.... - 2 - faptul ca sistemul tau de alimentare / aprindere era pus la punct pe dacie, iar la BMW, din greseala / nestiinta era motorina slab calitativa, nu inseamna ca ursulache era inferior daciei. sincer, fiecare la locul ei.... e30 324td electric, pt anii aia, era o spuma de masina, multi mecanici aveau teama sa-i salte capota. n-ai vrea sa stii cati m-au crezut ca masina are un alternator asa de bun incat incarca atunci cand actionezi electromotorul, deci nu are nevoie de baterie....asa cum e vede si din compartimentul motor... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by brown.shark: Feb 13 2011, 08:20 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:50 AM |