![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Vreau sa incep un mini proiect,de insalare pilot automat la al meu E12.
Motor meu este M20B20 Motronic,cred ca la optionale au fost montate si de fabrica cruise control-uri pt ca e loc si de al 2 lea cablu de acc acolo la clapeta. O sa am nevoie de ceva sfaturi pe parcurs...nu stiu prea multe despre sistem de functionare exact. Stiu ca imi trebuie maneta(am avut una de e32/e34 si am vandut-o),motorasu ala care actioneaza cablu si calculator....teoretic caut piesele astea de pe un e34,de preferat m20,DAR o sa caut pe realoem sa vad elementele pilotului de pe e34 m20 pe ce modele s-au mai pus... Asadar...intai sa fac rost de elemente apoi cand incep montarea voi cere sfaturi... Graba nu e,mare,macar pana in primavara sa fie montat... Presimt ca o mare bibileala va fi la montarea manetei,sub cea de stergatoare... TO BE CONTINUED -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza ![]() |
La E34 cand mergeai normal si trageai odata de maneta spre tine se cupla , cand era cuplat daca impingeai accelera si daca trageai frana , daca dadeai in sus sau in jos se decupla , iar daca apasai in capul ei , revenea la ultima viteza setata. Sper sa te ajute. Cat despre intrerupatorul de la ambreiaj , trebbuie sigur pt ca e un element de siguranta , eu la E34 nu aveam ca era automata .
Cu stima , Andrei |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In prima poza sa vede legaturi la switch de frana (brake switch) si switch de pedala de ambreiaj (clutch switch).
2 lucruri sunt de notat: 1. din schema iese ca cele 2 intrerupatoare sunt legate in serie si asa pentru cele 2 circuite doar 1 singur for se duce catre calculator de tempomat (galben rosu) la pin 9. A 2-a lucru este ca intradevar la masini cu cutie automata nu este folosit un intrerupator de ambreiaj si in loc de asta apara ca un fir. Deci teoretic la E12 trebuie sa merge din punct asta de vedere, doar iti lipseste functie de decuplare prin ambreiaj. A 2-a poza contine schema electrica pentru calculator de cruise control si actuator (motoras). Mai apare si stanga sus maneta, dreapta jos legatura pt cutie automata. Maneta: sa poate observa scris ce face fiecare pozitia: cancel, resume speed, si accelerate/set speed. De aici deduc ca intradevar nu stie decelerare din maneta. Legatura pt cutie automata: Este folosit semnal pentru pozitia 'N' de la cutie. Cand e in N pe fir catre calc de la pilot o sa fie 12V sau cu cat merge bec din bord. Deci ca sa merge pilot, fir ala cel mai bine legi la masa. Motoras: aici apara un fir ciudat.. ar fi alb, pleaca de la clutch solenoid, iese stanga jos din imagina si il regasim in poza 1 dreapta jos unde apare a fi galben/rosu si legat la circuit de pedala de frana.. Ala chiar exista asa? Cand citesc ce ai observat, cred ca chiar functioneaza cum trebuie. nu e ca cel de E32 / E34. Are o pozitie care face 'set' pe viteza curenta dar care si este pentru accelerare. Mai trebuie sa fie 2 pozitii pentru dezactivare, si o pozitia pentru revenire la ultima viteza setata inainte de o apasare pe frana etc. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Legatura pt cutie automata: Este folosit semnal pentru pozitia 'N' de la cutie. Cand e in N pe fir catre calc de la pilot o sa fie 12V sau cu cat merge bec din bord. Deci ca sa merge pilot, fir ala cel mai bine legi la masa. deci...eu ar trebui sa leg firul care era pe placuta cu leduri indicatoare de trepte,la - ? Cand citesc ce ai observat, cred ca chiar functioneaza cum trebuie. nu e ca cel de E32 / E34. Are o pozitie care face 'set' pe viteza curenta dar care si este pentru accelerare. Mai trebuie sa fie 2 pozitii pentru dezactivare, si o pozitia pentru revenire la ultima viteza setata inainte de o apasare pe frana etc. pai inseamna ca la un moment dat a mers,adica cand am dat spre bord,s-a activat pe viteza cu care eram,am si putut accelera tot spre bord (pana aici normal),insa nu am reusit sa dezactivez in nici o alta pozitie a manetei (trebuia dezactivare daca dau sus sau jos) insa a mers dezactivare decat cand am pus frana... e posibil sa fie calculatorul defect?sa nu citeasca bine comenzile facute de maneta? as avea de unde sa probez un calculator de e34,pare la fel mufa,insa pe realoem are alt cod,,,, -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 03:11 PM |